אכיפה מאסיבית בכבישים

 במסגרת פעילות אכיפה ממוקדת משטרת מחוז חוף פסלה במהלך סוף השבוע עשרות רישיונות נהיגה והשביתה עשרות כלי רכב של נהגים שסיכנו לכאורה את משתמשי הדרך בחשד לנהיגה בשכרות


 


במסגרת המאבק חסר הפשרות של משטרת ישראל בנגע תאונות הדרכים, ערכו שוטרי התנועה במהלך סוף השבוע, אכיפה ממוקדת ומוגברת בתחומי מחוז חוף, נגד עבירות המסכנות את ביטחון משתמשי הדרך ואלה המוגדרות עבירות בריונות בכביש, למען שלום הציבור .



במסגרת הפעילות עשרות שוטרי תנועה פעלו באופן גלוי וסמוי במהלך סוף השבוע תוך הפעלת מכשור וסמכויות אכיפה המאפשרות "להוריד מהכביש" נהגים המסכנים לכאורה את כלל משתמשי הדרך ואלה המזלזלים לכאורה בחוק ונוהגים בבריונות כאשר נרשמו מעל 500 דוחות בגין עבירות תנועה שונות.



כאמור, במסגרת מיקוד האכיפה בתחום הנהיגה המסוכנת בגילופין, נבדקו בנשיפון 661 נהגים ונרשמו 17 זימונים לדין בגין נהיגה בשכרות ועוד חמישה נהגים בגין עבירות תנועה חמורות נוספות, לצד השבתת 24 כלי רכב ופסילת רישיונות נהיגה בכפוף לשימוע של 22 נהגים.



מהמשטרה נמסר כי משטרת ישראל תמשיך באכיפה מוגברת וחסרת פשרות כנגד נהגים המסכנים את שלום הציבור ובטחונו באופן נהיגתם ותפעיל את כלל הסמכויות בחוק על מנת למצות עמם את הדין עד תום.