נחנך מטה כוח אחד

אפרת דוד ששון המתמודדת על ראשות העיר טירת כרמל השיקה אמש, יום ב', את מטה הבחירות שלה, ברחוב השחרור 1 בטירת כרמל. המטה יהווה בית פתוח לפעילות הפוליטית של דוד ששון וחברי רשימתה עד ליום הבחירות.

לטקס החניכה וקביעת המזוזה במטה החדש הגיעו עשרות פעילים ותומכים של דוד ששון ורשימתה, שבאו להביע את תמיכתם בהם ולחזק את ידיה של אפרת בהתמודדות על ראשות העיר ולאור כתובות הנאצה שרוססו על קירות בית מגוריה בשבוע שעבר.

בין המברכים באירוע היום גם שותפיה הפוליטיים של דוד ששון, החברים ברשימתה: ברוך מריומה ודוד ישראל. ברוך מריומה: "בעזרתכם אנחנו נשרת את העיר. אני רוצה להסתובב בגאווה בשכונות הוותיקות. אני מאמין באפרת, ומאמין שהעיר צריכה סוף סוף ראש עיר אישה״.

יגאל ישראל אמר: ״אין לי ספק שאפרת תנהיג את העיר בצורה הטובה ביותר. וכולם יוכלו להגיד, שיש לנו עיר למופת, גבירתי ראשת העיר״.

המתמודדת על ראשות העיר, אפרת דוד ששון, הודתה לנוכחים ואמרה: "האירועים בימים האחרונים, האיומים וכתובות הנאצה חידדו עוד יותר את הצורך במנהיגות חדשה, צעירה, מנהיגות שפועלת יחד עם התושבים ומציעה עשייה ושגשוג, מנהיגות שמציעה עתיד ותקווה! שילוב הזרועות ביני לבין ברוך מריומה, חבר מועצה וסגן ראש עיר לשעבר, ויגאל ישראל, פעיל פוליטי ומועמד לרשות העיר, הוא מהלך משמעותי שמאחד ומחזק אותנו במטרה להחליף את ראש העיר. לתושבי טירת כרמל נמאס מהפוליטיקה הישנה ורצופת האינטרסים ששולטת היום בעירייה, אנחנו מובילים מנהיגות אחרת, שפועלת בשקיפות ומתוך מטרה ברורה לשרת את התושבים היקרים שלנו. אנחנו נטפל בנושאים הבוערים: בתכנון העירוני, בתשתיות, בפיתוח הכלכלי של העיר ונוביל להישגים משמעותיים בחינוך. יש לנו את התמיכה הגורפת של מפלגת כולנו, שר האוצר,וכלל שרי וחברי המפלגה איתנו באופן מלא ומגויסים לטובת ההצלחה שלנו".

בתמונה: טקס חניכת מטה הבחירות של כוח אחד,  צילום: איציק שושן

 

פרסום: