אפרת דוד תתמודד לראשות העיר

אפרת דוד ששון הודיעה הערב (רביעי) באופן רשמי על התמודדותה לראשות העיר טירת הכרמל ויצאה בהכרזה: "הגיע הזמן שנוביל את העיר למקום הראוי לה"

אפרת דוד ששון, חברת מועצת העיר טירת כרמל, הכריזה הערב (רביעי) באופן רשמי על התמודדותה לראשות העיר טירת כרמל ותתמודד מול ראש העיר המכהן אריה טל ומתמודדים נוספים ובהם שמחוני עובדיה, דוד שחר ועו"ד שוש בינר צמרת.

דוד ששון, אשר משלימה בחודשים אלה קדנציה ראשונה במועצת העיר, היא דמות מוכרת בטירת כרמל ומקיימת פעילות חברתית וציבורית כבר 11 שנים, במהלכן הובילה והנהיגה עשרות מאבקים חברתיים. דוד פעלה לקידום מערך צהרונים מסובסד בטירת כרמל, ביטול תוכנית האוטוסטרדה בנחל עובדיה, הובלת תהליך הפיכת ביה"ס זבולון המר לבית-ספר ממלכתי משלב, הנגשת תקציב המועצה לציבור, הובלת מאבק הרמזור בצומת היציאה הדרומית לעיר והקלטת ישיבות מועצת העיר.

את ההכרזה על מועמדותה קיימה הערב דוד ששון בדף הפייסבוק שלה בו כתבה: "חברות יקרות, חברים יקרים. אני גאה ונרגשת לשתף אתכם בהחלטתי, לאחר שנים של עשייה ומתוך תחושת שליחות, אמונה ואחריות – להתמודד בבחירות הקרובות לראשות העיר טירת כרמל.  טירת כרמל היא הבית שלי, גדלתי כאן, אני אוהבת את העיר וגאה לחיות כאן. יש לנו קהילה חמה, מלוכדת ואכפתיתאני פעילה חברתית בעיר כבר 11 שנים והצלחתי להוביל יחד אתכם, התושבים, מהלכים משמעותיים במגוון תחומים, ביניהם הובלת מאבק נגד סלילת כביש ואדי עובדיה, תוכנית קיץ לילדי החינוך המיוחד וייזום תוכנית העשרה להורים וילדים בגיל הרךלפני 5 שנים, נתתם בי אמון ובחרתם בי להיות שליחת הציבור שלכם. כחברת מועצה, יזמתי את המהלך להקמת צהרונים בכל הגנים ובבתי הספר במחירים שפויים, הובלתי מאבק משפטי בכדי שתקציב העיר המלא יהיה פתוח לציבור ושנוכל לדעת לאן הולך הכסף שלנו, ועוד פעולות רבות שכולן מגיעות מהשטח, מהרצונות והצרכים של כולנו – תושבי טירת כרמלעומדים בפנינו אתגרים רבים ומורכבים, ביניהם הפיתוח הכלכלי של העיר תוך הכפלת מספר התושבים, טיפול ושיפור התשתיות וקידום מערכת החינוך העירונית, התרבות והספורטבחזוני, טירת כרמל שלנו היא עיר משגשגת ומפותחת כלכלית, עיר עם מערכת חינוך מצוינת, מגוונת ושוויונית, עיר שדואגת לכל הקבוצות והקהילות בתוכה, עיר שמנוהלת במקצועיות ובשקיפות ופועלת בשיתוף עם התושביםכך בכוונתי להנהיג את העיר ולהוביל אותה למקום הראוי להאוכל לעשות זאת רק יחד אתכם. אני מזמינה אתכם להצטרף אליי ואל חבריי ויחד נוביל את השינוי המיוחל".

דוד ששון תתמודד בבחירות המוניציפליות הקרובות בראש רשימה משותפת של הסיעות 'מקומי' ו'כוח1' והחלה כבר בפעילויות לגיבוש חברי רשימתה לבחירות.

בתמונה בראש הכתבה: אפרת דוד ששון צילום: נעה זני

פרסום: