בהלת הקורונה הגיעה לטירת כרמל- בעירייה מרגיעים את התושבים

 

בהלת הקורונה הגיעה לטירת כרמל: שני תלמידים ואיש חינוך באחד מבתי הספר בטירת כרמל ששבו מחו"ל נמצאים בימים אלה בבידוד ביתי, זאת בעקבות הנחיה של משרד הבריאות 🔸️בעיריית טירת כרמל מודעים למקרים ושומרים על קשר רציף עם משרד הבריאות ועם כל הגורמים המוסמכים 🔸️ במקביל ביטלה העירייה את אירוע תהלוכת העדלאידע שהיה אמור להתקיים ביום שלישי הבא, זאת בעקבות האיסור שהוציא משרד הבריאות לקיים אירועים עם התקהלות של מעל 5000 אנשים

 

בעקבות בהלת הקורונה שהגיעה לטירת כרמל וגרמה לבהלה בציבור בעיקר ברשתות החברתיות, העירייה פרסמה לפני כניסת השבת הודעה מיוחדת לציבור ובה מסר מרגיע לציבור ובקשה מהתושבים להישמע להנחיות הגורמים המוסמכים.

בהודעתה לציבור ציינה העירייה:  "תושבים יקרים, בעקבות גל השמועות השוטף את הרשתות החברתיות בימים האחרונים, עיריית טירת כרמל והמחלקה לחינוך מודיעים לציבור ההורים בעיר כי בניגוד לכל השמועות והדיסינפורמציה ברשתות החברתיות, גורמי המקצוע בעיריית טירת כרמל ובמחלקת החינוך העירונית, מודעים ומטפלים במקרים שבהם נדרשו שני תלמידים ואיש חינוך אחד לשהות בבידוד בעקבות הנחיה של משרד הבריאות. במחלקת החינוך העירונית מטופלים כרגע שלושה מקרים שבהם נדרשו החוזרים מחו"ל להיכנס לבידוד. שלושת המקרים מסיימים את הבידוד בתחילת השבוע הבא ואצל אף אחד מהשלושה, לא נמצאו תסמינים למחלת הקורונה. תושבי העיר בכלל וההורים לתלמידים בפרט, מתבקשים להיות קשובים להודעות והנחיות של הגופים המוסמכים בלבד ולהימנע מהפצת שמועות שוא היוצרות בהלה מיותרת בקרב הציבור ובכלל. ככלל, עיריית טירת כרמל ומחלקת החינוך העירונית, מצויים בכל עת בקשר רציף עם משרד הבריאות ומשרד החינוך לצורך קבלת הנחיות מעודכנות".

במקביל ביטלה העירייה את אירוע תהלוכת העדלאידע שהיה אמור להתקיים ביום שלישי הבא, זאת בעקבות האיסור שהוציא משרד הבריאות לקיים אירועים עם התקהלות של מעל 5000 אנשים.

 

פרסומות: