הפסטיבל יוצא לדרך

 פסטיבל שבועות בחוף- חקלאות ים ואדם מתחיל היום ויימשך עד יום יום ראשון

המועצה האזורית חוף הכרמל מזמינה את הקהל הרחב ליהנות מחג הקציר בין הירוק של הכרמל והכחול של הים בפסטיבל ייחודי המוקדש כולו לחקלאות, ים ואדם שייערך בסוף השבוע הקרוב בין ה- 6-9 ליוני



לראשונה ברצועת חוף הכרמל, יקיימו המועצה האזורית חוף הכרמל והעמותה לתיירות "כרמלים", את פסטיבל שבועות, "שבועות בחוף", המוקדש כולו לחקלאות, ים ואדם. בין התאריכים 6.6-9.6 יתקיימו כ- 10 אירועים מרכזיים בחוף הכרמל, ועוד שלל אירועים נוספים בכ- 80 אתרי תיירות במסגרת הפסטיבל הראשון מסוגו באיזור.


כמיטב המסורת בחג השבועות עיקר הפסטיבל יוקדש לפן החקלאי, עם אינספור אירועים בטעם של פעם כמו שוק איכרים ב"כפר גלים", בו המבקרים יוכלו להנות מתוצרים חקלאיים של חוף הכרמל, תהלוכת שבועות מסורתית עם טרקטורים, מופעים על הבמה המרכזית, הרכבי נגינה ומופע בידור קרקסי.



ביום האוקיינוס הבינלאומי המתרחש במסגרת הפסטיבל בחוף דור, המבקרים יוכלו להתחבר לפן הימי של הפסטיבל ולהנות מפעילויות מיוחדות בנושא ים: תחרויות בנייה בחול, פיסול מנדלות, סיורים להכרת בעלי החיים בחוף הסלעי, מחתר קיאקים, איפור מרהיב בסגנון ימי, פעילות כייפית עם בנות-הים, ג'אגלינג, אמנות מפלסטיק, מוסיקת עולם, מעגל מתופפים והופעת אורח שיחתמו בהופעה מול הים.
תערוכת שדה הדחלילים במעיין צבי מייצגת את חלקו של האדם בפסטיבל. הקהל הרחב מוזמן לבקר בתערוכה ייחודית של עשרות דחלילים אשר עוצבו וקיבלו חיים מחדש על ידי אמני ומעצבי חוף כרמל והסביבה.



בחג השבועות עצמו יתקיים פסטיבל SALIM המסורתי בכפר האמנים עין הוד- דוכני אמנות, מתחמי פעילות לילדים, דוכני אוכל, הרכבי מוזיקה, סיורים בכפר ובגלריות.
בנוסף במהלך כל ימי הפסטיבל יתקיימו במרחבי חוף הכרמל סיורים בחופים וטיולי עששיות, סדנאות, פעילויות חקלאיות ועוד. ימי הפסטיבל גדושים בפעילות ומסביב לאירועים המרכזיים מתרחשים עוד פעילויות נוספות של אוכל, אתגרים, יצירה, מופעים וכו' שלא כדאי לפספס.