מוריס בנימין יתמודד למועצת העיר

בחירות מקומיות 2018 בעוד 6 חודשים

סגן ראש העיר טירת כרמל (בתואר), מוריס בנימין מטעם סיעת 'אמינות ויושר' הודיע השבוע באופן רשמי לעיתון קול החוף כי בכוונתו להתמודד בפתק הלבן למועצת העיר בבחירות המקומיות הקרובות שייערכו ב- 28/10/18. סלוגן הבחירות שילווה את רשימתו של מוריס בנימין תהיה "אמינות ויושר ודלת פתוחה לכל אזרח".
בנימין, חבר מועצת העיר טירת כרמל מזה 15 שנה, פועל רבות למען הציבור ושימש בעבר בתפקידים ציבוריים רבים וגם עסק בתחום החינוך. בקרוב הוא יפתח את מטה הפעילים של מפלגתו ויציג בפני הציבור את רשימת האנשים אשר יתמודדו איתו למועצת העיר.
בנימין: "אתמודד בבחירות הקרובות בפתק הלבן למועצת העיר. המטרה שלי היא להמשיך ולשרת את הציבור, פוליטיקה לא מעניינת אותי, אני רואה אך ורק את טובת הציבור לנגד עיני. נבחר ציבור לא צריך לשכוח מאיפה הוא בא, הוא שליח של הציבור והוא צריך לשים בראש ובראשונה את האינטרס של הציבור ולא את האינטרס האישי שלו, כך פעלתי בעבר וכך אפעל גם בעתיד".
בנימין הוסיף: "הדלת שלי, הן בבית והן במשרד תמיד הייתה פתוחה ותמיד תמשיך להיות פתוחה עם אוזן קשבת לרחשי הציבור ואני מאמין שהציבור ייתן בי את אמונו ואת תמיכתו בבחירות הקרובות ובעזרת השם נתחזק בהם. טירת-כרמל היא עיר בעלת פוטנציאל אדיר, בין הרים לים, בין כחול לירוק וזוגות צעירים רבים, עוברים להתגורר בה ומקימים בה את ביתם. תחום הנוער הוא מאוד חשוב לי וקרוב לליבי ואני חושב שיש לתת מענה לצרכים של בני הנוער ולשים נושא זה בראש סדר העדיפויות של הרשות כי הם דור העתיד שלנו ואותם אנו חייבים לטפח".