מנקים את העיר לקראת החג

כמידי שנה לקראת חג הפסח, עיריית טירת כרמל תתגבר את מערך פינוי האשפה והניקיון ותפנה מאות טונות של אשפה ביתית, גורטאות וגזם.  התושבים מתבקשים לסייע במאמץ ולשתף פעולה עם עובדי מחלקת חזות העיר

עובדי מחלקת התברואה ומחלקת חזות העיר בעיריית טירת-כרמל החלו בימים אלה במבצע רחב היקף של ניקיון, פינוי פסולת מבתי התושבים וגיזום עצים, לקראת החג. במהלך המבצע יאספו מאות טונות של אשפה. בעירייה קוראים לתושבים אשר מנקים את חצרות בתיהם, להניח את האשפה בחזית הבית, בכדי לאפשר את פינויים בצורה מסודרת. התושבים אף נקראים לפנות את האשפה באמצע שבוע ולא בסופי שבוע ובמקביל לתאם עם המוקד העירוני על עצם הפינוי, זאת על מנת למנוע ריבוי אשפה וזוהמה ברחובות העיר, בימים שבהם לא מתבצע הפינוי. בנוסף תגברה העירייה את פעילותם של קבלני הניקיון, על מנת לאפשר ניקיון יסודי ברחבי העיר לקראת החג.

עבודות לפינוי פסולת ברחוב הרדוף בטירת כרמל, צילום: אודי אמסלם

העירייה משקיעה מאמצים רבים בניקיון העיר לקראת חג הפסח. במהלך השבועות הקרובים יתוגבר מערך פינוי האשפה ואיסוף הפסולת ברחובות העיר. בעירייה קוראים לציבור לשתף פעולה ולהיענות למבצע הניקיון.

מנהל מחלקת חזות העיר, אריה וגנר: "הרינו להביא לידיעת הציבור כי לקראת חג הפסח יבוצעו שירותי פינוי אשפה בשעות חריגות באופן שיטיב את השירות ויאפשר פינוי סדיר ומלא של האשפה לפני ובמהלך החג, זאת בתיאום ובאישור המשטרה. אנו מתנצלים מראש על אי הנוחות הזמנית וקוראים לתושבים לשתף פעולה בנושא".