ציון סודרי מונה למנהל מחלקת החינוך בטירת כרמל

ציון סודרי ששימש כממלא מקום מנהל מחלקת החינוך בעשרת החודשים האחרונים, נבחר לתפקיד מנהל מחלקת החינוך בעיריית טירת כרמל קיבל לידיו את המושכות להוביל את מערכת החינוך בעיר ולהביא אותה למקומות ולשיאים חדשים.

במכרז על התפקיד בו נכחו כ-20 מראיינים מתחומים שונים: משרד החינוך, הסתדרות המורים ,ארגון המורים ונציגים ממשרד הפנים , נבחר סודרי פה אחד לתפקיד, וגם בישיבת מועצת העיר אושר מינויו פה אחד.

 

ציון סודרי מנהל מחלקת החינוך הנכנס, צילום: דוד עקיבא, דוברות עיריית טירת כרמל

 

בעיריית טירת כרמל מציינים כי את תפקיד ממלא מקום מנהל מחלקת החינוך קיבל סודרי בימים לא שגרתיים, ימי הקורונה ולמרות האתגרים הלא פשוטים והגזרות שנחתו על מערכת החינוך, הוכיח שהוא האיש הכי ראוי לתפקיד, ראייה לכך הן התוצאות הטובות ותפקוד מערכת החינוך בימים אלה.
לציון סודרי יש ניסיון רב במערכת החינוך – עוד בימיו כנער צעיר עבד ציון במגוון רחב של תפקידים במשרד החינוך כולל מפקח חינוכי במועצות האזוריות .
ציון סודרי בעל תואר שני במנהל ציבורי והתמחות בניהול רשויות מקומיות, מטעם אוניברסיטת חיפה.
בוגר מכללת אורנים להוראה ובעל תואר ראשון במדעי החברה מאוניברסיטת חיפה.

ראש העיר, אריה טל אמר על מינוי של סודרי: "אין יותר שמח ממני למנות לתפקיד כל כך חשוב, מישהו שהוא בן העיר טירת כרמל, ציון סודרי איש מקצוע יסודי וראוי בהחלט , מאז שנכנסנו לתקופה המאתגרת של הקורונה, סודרי משמש כמנהל החינוך בפועל ועושה זאת על הצד הטוב ביותר. כולם יודעים שמערכת החינוך היא בראש מעייני ולכן בחרתי באיש הכי נכון לתפקיד ואני סומך עליו שיוביל את החינוך בעיר להישגים גבוהים שיביאו הרבה כבוד לטירת כרמל".

ציון סודרי:  "אני רוצה להודות על האמון שנתנו בי, מבחינתי להוביל את מערכת החינוך בעיר בה גדלתי והתחנכתי זו שליחות וזו גם זכות גדולה ,ואני יודע שמצפה לנו עבודה מאתגרת כדי להוביל את מערכת החינוך בעיר להישגים מרשימים ולהצלחות רבות.
עוד הוסיף סודרי: "טירת כרמל חשובה לי וכך גם דור העתיד שלה , חשוב לי מאוד להוביל את תלמידי העיר למצוינות ושיינתן מענה לכל ילד בעיר ע"פ צרכיו .
אני שואף להוביל את הילדים להיות בוגרים ערכיים התורמים לקהילה ומבינים את חשיבות ערכי
הנתינה והעשייה החברתית. חשוב לי מאוד השיח בין ההורים למערכת החינוך ולמסגרות בהן לומדים ילדיהם , אני אדאג שהנושא החברתי והערכי יהיה משמעותי למערכת החינוך כולה ומטירת כרמל יצאו בוגרים ערכיים ומעורבים בקהילה ומחוצה לה".
סודרי מבטיח שדלתו תהיה פתוחה תמיד לתושבי העיר וביחד נצליח לעמוד בכל האתגרים.

 

פרסומות: