תושבי טירת כרמל שווים יותר

טירת כרמל דורגה במקום ה-7 מתוך 279 רשויות בארץ בהשקעה נטו בתושב ◼ בהשקעה נטו בחינוך טירת כרמל דורגה במקום ה- 8 מתוך 279 רשויות מכל הארץ

על פי תוצאות מחקר צימינסקי בן שחר שבוצע בקרב 279 רשויות מקומיות מכל רחבי הארץ ופורסם היום עולה כי עיריית טירת כרמל בראשותו של ראש העיר, אריה טל משקיעה נטו בתושבים ומובילה בתרבות, בחינוך ובהשקעה בהכנסות מנדל"ן.
על פי נתוני המחקר עולה כי בהשקעה נטו בתושב (שקל) טירת כרמל דורגה במקום ה-7 מתוך 279 רשויות בארץ. בהשקעה נטו בחינוך (שקל לתושב) טירת כרמל דורגה במקום ה- 8 מתוך 279 רשויות. בהכנסות מנדל"ן מניב (שקל לתושב) טירת כרמל דורגה במקום ה- 21 מתוך 279 רשויות ובשקעה נטו בתרבות (שקל לתושב) טירת כרמל דורגה במקום ה-35 מתוך 279 רשויות מקומיות בכל רחבי הארץ.

פארק ציבורי בשכונת גלי כרמל, צילום: באדיבות דוברות עיריית טירת כרמל

ראש העיר טירת כרמל, אריה טל בתגובה לתוצאות המחקר: "אני לא מופתע מתוצאות מחקרם של מכון צימינסקי בן שחר בדבר היותה של טירת כרמל במקומות הראשונים בהשקעה בתושב בחינוך ובערך הנדל"ן בעיר. אני עובד כבר 4 קדנציות על פי תוכנית ברורה של קידום החינוך וההשקעה בתושבים. אני גאה בתוצאות שמאשרות ומוכיחות שבהשקעה נכונה ובהתמדה לאורך זמן ובעיקר באמונה בדרך, התוצאות באות כמאמר חז"ל יגעת ומצאת תאמין".