הצלחה לערב טירה מיסו

יוזמה מדהימה של סטודנטים במסגרת מילגת קרן אייסף הביאה לטירת כרמל הפנינג משפחתי של בישולים והפתעות להורים צעירים

יוזמה מדהימה של סטודנטים במסגרת מילגת קרן אייסף הביאה השבוע לטירת כרמל הפנינג משפחתי של בישולים והפתעות להורים צעירים.
במסגרת הפעילות המשפחתית שהתקיימה במתחם בית ספר אפרים צמח נהנו הזוגות משף שהעביר סדנת בישול.

בסוף הסדנה לאחר שכל זוג הכין מנה הוכרז הזוג המנצח וזכה בפרס. במתחם נוסף נהנו הילדים מפעילויות לילדים כשגולת הכותרת הייתה סדנת בצק סוכר איכותית.

ערב 'טירה מיסו'- בישולים וכיף הורים עם ילדים, צילום: ספיר כהן

לקראת סיומה של הפעילות ההורים והילדים ישבו לארוחה משותפת עם כל המשתתפים , ארוחה שהוכנה במו ידיהם וזכו אף לטעום מהקינוחים שילדיהם הכינו קודם לכן.

מבשלים בכיף, צילום: ספיר כהן

ראוי לציין שיוזמה מדהימה זו מגיעה מתוך פרויקט סטודנטיאלי במימון של קרן אייסף ומתוך הירתמות של מספר ספקים ואנשים המגיעים בהתנדבות.

ערב 'טירה מיסו' בטירת כרמל, צילום: ספיר כהן

ענבר שרון וספיר כהן, סטודנטיות מקרן אייסף ציינו: "במסגרת הפרויקט בחרנו לקדם יוזמה משפחתית קהילתית מתוך אמונה שזה מקדם חברה טובה ובריאה, לשמחתנו אנשים טובים מטירת כרמל חברו אלינו לאורך הדרך, שיתפו פעולה ועזרו לנו להרים את זה בטירת כרמל. ברצוני להגיד תודה לכל מי שעזר לנו להרים את הפרויקט, קרן אייסף, רובין פוד, מרכז הפעוט, מירה אלמליח מנהלת בית ספר אפרים צמח ושי עטיה. הערב זכה להצלחה גדולה זאת תחת הסיסמא: עלינו להיות השינוי שאנו רוצים לראות בעולם".

ערב 'טירה מיסו', צילום: ספיר כהן

ספיר כהן סיפרה על עצמה: "אני סטודנטית לקלינאות תקשורת ואנחנו קבוצת סטודנטים מלגאים בקרן אייסף שפועלת לצמצום פערים בחברה הישראלית על ידי השכלה גבוהה. אנחנו קבוצה של סטודנטים שלומדים באוניברסיטת חיפה ומכללת עמק יזרעאל ורצינו ליזום ולתרום למשפחות צעירות בטירת כרמל- להיות הורים צעירים זו משימה לא פשוטה והזמן איכות הזוגי נדחק לא מעט הצידה. לכן היה לנו חשוב לקיים ערב של זמן איכות זוגי להורים ולילדים ושהם לא יצטרכו לממן שום בייביסיטר לילד או לדאוג לו, כאשר הם נמצאים לידם מכינים קינוח מבצק סוכר להורים, שההורים בעצם היו בתחרות בישול בהדרכת השף קובי מרובין פוד. לסיכום האירוע אני יכולה להגיד שהיה מהמם והזוגות וילדיהם נורא נהנו ומבחינתנו עשינו את שלנו".

ערב בישולים וכיף בטירת כרמל, צילום: ספיר כהן

שי עטיה, פעיל מקומי בטירת כרמל: "כהורה צעיר עם ילדים קטנים בעיניי זה פרויקט מבורך מאוד, פרויקט שפונה להורים צעירים שברוב הזמן מתקשים למצוא לעצמם זמן איכות ופעילות של ביחד לאור העובדה שצריך לשריין עבור כך בייביסיטר ולהתארגן לוגיסטית ולא תמיד הדבר אפשרי לכולם. בהזדמנות זו אומר תודה לספיר וענבר שפנו אליי במטרה לקדם את היוזמה הזאת, אני שמח שזה יצא לפועל. תודה אישית ממני למירה אלמליח, מנהלת בית הספר אפרים צמח שלא היססה לרגע ופתחה את בית ספרה עבור הפעילות, יישר כוח".