מצטיין הנשיא ומצטיין הרמטכ"ל

גאווה גדולה בטירת כרמל:

מצטיין הנשיא ומצטיין הרמטכ"ל- חיילים תושבי טירת כרמל

ראש העיר טירת כרמל, אריה טל אירח השבוע בלשכתו את חיילי עירנו היקרים, רס״ב נמרוד בצון שזכה להיבחר למצטיין הרמטכ"ל, ולצידו סמל רפאל לחט שזכה להיבחר למצטיין הנשיא.

ראש העיר אריה טל אירח בלשכתו שני חיילים מטירת כרמל שהוכרזו כמצטייני הנשיא והרמטכ"ל לשנת העצמאות ה-70 של מדינת ישראל. החיילים הם: ד"ר רס"ב נמרוד בסון הוכרז כמצטיין הרמטכ"ל וסמ"ר רפאל להט שהוכרז כמצטיין הנשיא לשנת העצמאות ה-70 של מדינת ישראל, התארחו עם הוריהם בלשכתו של ראש העיר אריה טל וזכו ממנו לכבוד של מלכים.

השניים, שהתארחו בבית הנשיא ראובן ריבלין בטקס ההענקה של אותות ההצטיינות, העניקו גאווה גדולה לתושבי העיר טירת כרמל וגרמו להתרגשות רבה בפרוזדורי העירייה ובלשכתו של ראש העיר ביום ביקורם.

ד"ר רס"ב נמרוד בסון מצטיין הרמטכ"ל, יחד עם ראש העיר, אריה טל, צילום: דוד עקיבא, דוברות עיריית טירת כרמל

ראש העיר, אריה טל, שידוע כאדם חם ורגיש שרואה בכל אחד מבניה ובנותיה של טירת כרמל כאילו היו ילדיו שלו, התרגש מאוד מהמעמד ואמר כי הוא רואה בשני המצטיינים שעומדים בלשכתו ובדומיהם את השכר של העבודה הקשה שהוא והצוותים החינוכיים עושים בתחום החינוך למצוינות, ערכים ואהבת המולדת.

ראש העיר, אריה טל, העניק באותו המעמד לשני החיילים המצטיינים מכתבי תודה אישיים ממנו שבהם כתב כי עובדת היותם דוגמה ומופת לבני נוער וחיילים בטירת כרמל ובארץ בכלל, מעוררת הערכה רבה וגאווה גדולה בליבו ובליבם של תושבי טירת כרמל ועל כך הוא מוקיר להם תודה.

סמ"ר רפאל להט מצטיין הנשיא יחד עם ראש הער אריה טל, צילום: דוד עקיבא, דוברות עיריית טירת כרמל

ראש העיר אריה טל סיכם: "בגאווה גדולה ,אני שמח לארח בלשכתי את חיילי עירנו היקרים, רס״ב נמרוד בצון שזכה להיבחר למצטיין הרמטכ"ל, ולצידו סמל רפאל לחט שזכה להיבחר למצטיין הנשיא. לאורך כל שנות כהונתי האמנתי בחינוך, חינוך לערכים לאהבת המולדת ולמצוינות. גאה בכם נוער עירי היקרים נמשיך להשקיע בכם וליהנות מפירות הצטיינותכם".