נגישות במצע הבחירות

המועמדת לראשות העיר, עו"ד שוש בינר צמרת: אפעל להסדרת נושא הנגישות לנכים בטירת כרמל

עו"ד שוש בינר צמרת, המועמדת לראשות עירית טירת כרמל השתתפה לאחרונה בסיור שנערך על ידי שופט בית משפט השלום בחיפה, יואב פרידמן, בבניין העירייה שהגיע על מנת לבדוק את נושא הנגישות בעיר במסגרת תיק המתנהל בבית המשפט.
הסיור כאמור, נערך במסגרת מאבק משפטי המתנהל בנושא. על רקע העלאת המודעות של נושא הנגישות בעיר בחרה עו"ד בינר צמרת לחשוף בפני הציבור את הסעיף הראשון מבין סעיפי מצע הבחירות שלה והוא נושא הנגישות וההנגשה.
במסגרת סעיף זה כתבה עו"ד בינר צמרת במצע הבחירות שלה: "אנו נשקיע ונפעל להנגשה מקסימאלית של כל שירותי העירייה והחברות העירוניות, מוסדות החינוך ומבני הציבור לאנשים עם מוגבלות מכל הסוגים בהתאם לדרישות החוק ואף מעבר לכך. זוהי חובה מוסרית וזכות של הציבור ועלינו לעשות ככל יכולתנו על מנת להבטיח קיומה. חברה נמדדת בהתייחסותה לכלל מרכיביה ואין סיבה כי בעלי מוגבלויות לא יוכלו ליהנות מכל העושר והשירותים שהעיר שלנו מציעה".
במהלך החודשים הקרובים מתעתדת עו"ד שוש בינר צמרת, אשר נולדה וגדלה בעיר, לחשוף בכל שבוע סעיף אחר ממצע הבחירות שלה המתנהל תחת הסלוגן: "עושים וחושבים אחרת".
עו"ד שוש בינר צמרת, בתו של עו"ד ראובן בינר, מי שהיא ראש העיר של טירת כרמל בשנים 83-93 היא אחת מהמועמדים הבולטים בבחירות לראשות העיר. חשוב לציין כי מעולם לא כיהנה בטירת כרמל ראשת עיר אישה ועו"ד בינר צמרת, מאמינה כי היא תהיה הראשונה לעשות זאת ולהיבחר לראשות העיר.

בתמונה: עו"ד שוש בינר צמרת, צילום: שטיינר צלמים

פרסום: