חידוש החברה הכלכלית

המועמדת לראשות העיר טירת כרמל, עו"ד שוש בינר צמרת: "בכוונתי להקים מחדש את החברה הכלכלית לפיתוח טירת כרמל" ◼מדובר בחברה אותה הקים אביה ראש העיר לשעבר, ראובן בינר

המועמדת לראשות עירית טירת כרמל, עו"ד שוש בינר צמרת חושפת היום עוד סעיף במצע הבחירות שלה ומכריזה כי היא עומדת להקים מחדש את החברה הכלכלית לפיתוח טירת כרמל כאשר לדבריה המטרה היא: "לשוב ולהיות ככל עיר משמעותית ומתקדמת בישראל המקדמת תכניות ארוכות טווח באמצעות ניהול נכון ומסודר." סעיף זה מצטרף לסעיפים אחרים במצע הבחירות שלה העוסקים בחינוך, בהתחדשות עירונית, בהשקעה בתשתיות ובפיתוח אזורי מסחר ועסקים.

עו"ד שוש בינר צמרת עם אביה ראש העיר לשעבר עו"ד ראובן בינר, צילום: אודי אמסלם

"ערים רבות בישראל מחזיקות בחברות כלכליות לפיתוח העיר, גם לטירת כרמל היתה חברה כלכלית, אך היא נזנחה בשנים האחרונות", טוענת בינר צמרת ומסבירה על פי הנחת דעתה את היתרון בהוצאת הנושא ממנגנון העיריה והרשות: "מדובר בזרוע ביצועית של העיריה לטובת קידום ופיתוח העיר. חברה כלכלית יכולה בקלות רבה יותר לקדם ולבצע פעילויות אשר יניבו שיפור ברמת ובאיכות חיי התושבים בעיר, מתוך ראייה עסקית כלכלית. הקמתה מחדש של החברה הכלכלית תאפשר לנו לממש את  הפוטנציאל העסקי-כלכלי הגלום בנכסיה המוחשיים של העיר ולקדם פרויקטים חשובים בתחומי החינוך, התשתיות, איכות הסביבה, ספורט, תרבות ועוד."

את החברה הכלכלית בטירת כרמל הקים אביה של עו"ד שוש בינר צמרת, ראובן בינר בשנת 1990, אך עם עזיבתו את התפקיד דעכה פעילות החברה. בינר צמרת, אחת המועמדות הבולטות לראשות העיר מתכוונת לדעתה "להשיב עטרה ליושנה" ולהעלות את רמת ואיכות החיים של תושבי העיר באמצעות ביסוסה מחדש.

הבחירות בטירת כרמל יחולו ב 30.10.18 יחד עם שאר ערי ישראל והשנה יזכו התושבים גם ביום חופש שמטרתו להגדיל את אחוזי ההצבעה הנמוכים בדרך כלל בבחירות המוניציפאליות.