הצלחה לראש העיר

הצלחה לראש העיר בהסרת חסמים בירוקרטיים

ראש העיר, אריה טל יצא בהודעה מיוחדת לציבור ובה התייחס לנושא הקמת רמזור התנועה בצומת הדרומית ולנושא הטמנת קו המתח הגבוה, שני פרויקטים משמעותיים לעיר עליהם הוא עבד קשה עד שהצליח להוציאם לפועל

ראש העיר, אריה טל, צילום: דוברות עיריית טירת כרמל

ראש העיר, אריה טל יצא השבוע בהודעה מיוחדת לציבור ובה התייחס לנושאים עירוניים "בוערים" ובהן נושא הקמת רמזור בצומת הדרומית וכן נושא הטמנת קו המתח, שני פרויקטים משמעותיים לעיר עליהם הוא עבד קשה עד שהצליח להוציאם לפועל.
בהודעתו ציין אריה טל: "תושבים יקרים, ברצוני לתת לכם הסבר לגבי התהליך הארוך והסיזיפי שהחל לפני שנים. עם חזרתי לראשות העיר לפני עשר שנים. עמד לנגד עיני הצורך הגדול בהטמנת קו המתח, אולם מהלך זה היה מורכב ומסובך ביותר עקב העלויות הגבוהות שנדרשו להטמנתו, כ-100 מיליון ש״ח וכן הבירוקרטיה המתישה מול משרדי הממשלה הכרוכה בהשגת התקציבים והאישורים לתחילת עבודות ההטמנה.
לאחר עבודה קשה ומפרכת, הצלחנו להגיע ליום הגדול בו הושגו התקציבים והוטמן קו המתח. פרויקט זה הביא בעקבותיו את תנופת הפיתוח האדירה שעברה העיר. הדבר השני שעמד לנגד עיני, לאחר שהבנתי כי קיימים ביקושים אדירים בקרב הקבלנים לבנות בעיר, היה הצורך בהפעלת לחץ על הממשלה להצבת רמזור ביציאה הדרומית לכביש 4.
לאחר מספר פגישות עם שר התחבורה נוכחתי לדעת שהפרויקט מורכב מאוד, מאחר והעלויות הכרוכות בהצבת הרמזור ובטיפול בתשתיות העוברות מתחת לכביש עומדות על כ-400 מיליון ש״ח. על אף הסכום הגבוה המשכתי לפעול ללא לאות, תוך כדי שפוליטיקאים שונים זינבו והפריעו לאורך כל התהליך, זאת בחוסר אחריות משווע על חשבון התושבים, כאשר דחפו את אפם והתערבו בועדות בכנסת שלא קשורים לנושא, ובכך גרמו לבדיקה מיותרת של סקרי תנועה בצומת אשר לקחו את הפרויקט צעד לאחור. היום אני שמח לבשר לתושבים, שתוך חודשיים וחצי תחלנה העבודות להתקנת הרמזור בצומת הדרומית, ולאחר מכן גם בצומת היציאה הדרומי יותר מהבסיס הצבאי לכביש 4. תמיד לשירותכם, בשבילכם ולמענכם", סיכם טל את הודעתו.