בקרוב: מלון 'קדם' בטירת כרמל

הטקס לחשיפת המלון הראשון שהוקם בטירת כרמל בהשקעה של 65 מיליון ש"ח, נערך במעמד שר התיירות, יריב לוין, ראש העיר, אריה טל והבעלים של קבוצת "שתית", שלום שיטרית

הדמיית מלון 'קדם' בטירת כרמל: באדיבות קבוצת 'שתית'

בטקס רב משתתפים, נחשף פרויקט הבניה של מלון 'קדם' שהינו המלון הראשון שהוקם בעיר טירת כרמל. המלון, שנבנה במורדות המערביים של יערות הכרמל הנושקים לעיר טירת כרמל, סמוך לבית הספר התיכון 'שיפמן', מתוכנן להיות מלון אקולוגי שיעניק לאורחיו תצפית ייחודית על הרי הכרמל ועל הים התיכון.
מלון 'קדם', שעלות בנייתו מוערכת ב-65 מיליון ש"ח, נמצא בימים אלה בשלבי סיום של בניית השלד ובנייתו עתידה להסתיים כבר בתחילת שנת 2019.
את המלון בונה קבוצת 'שתית' שבבעלות שלום שטרית. בסיום בנייתו, יציע המלון לאורחיו 84 חדרים בדרגות אירוח שונות ובהם גם סוויטות משפחתיות, מתקני ספא, בריכה ומתקני ספורט.
בטקס החשיפה של מלון 'קדם', השתתפו בכירים ממשרד התיירות ובראשם שר התיירות, יריב לוין, בכירים מעיריית טירת כרמל ובראשם ראש העיר, אריה טל ובכירים מקבוצת 'שתית' שבונה את הפרויקט ובראשם המנכ"ל והבעלים, שלום שטרית.
בדברים שנשא ראש העיר, אריה טל בפני האורחים הרבים, הוא בירך את הבעלים של קבוצת 'שתית' ואת השר יריב לוין על העזרה במימוש החזון שלו כילד שגדל בטירת כרמל. "אני גדלתי וטיילתי כילד וכנער בוואדיות ובמערות שיש מסביבנו", אמר ראש העיר, אריה טל והוסיף: "מימוש החלום שלי ושל רבים מתושבי טירת כרמל שרואים בבנייתו של מלון 'קדם' עוד צעד חשוב בהתפתחותה של טירת כרמל, התקיים בזכות אנשים שהאמינו ועדיין מאמינים בפוטנציאל של העיר שלנו. האנשים המבורכים האלה נמצאים פה עכשיו ואני מודה להם על כך", ציין אריה טל בדבריו.


בדברים שנשא שר התיירות יריב לוין, הוא ברך את ראש העיר אריה טל על תנופת הפיתוח שהוא מוביל בטירת כרמל ואמר: "הרבה אמונה, חזון ונחישות הייתה כדי לקדם את טירת הכרמל, מדהים לראות את תנופת הפיתוח בעיר וכעת מלון ראשון למורדות יערות הכרמל, בטירת הכרמל. שלום שטרית הינו איש חזון, הוא עשה מהלך פורץ דרך שהוא סנונית ראשונה בטירת הכרמל, שעד כה לא היה בה תיירות. "אני רוצה להצדיע לך ולהודות לך, שהכל התחיל מציונות וחזון, אבל אני בטוח שהמלון שלך בעל פוטנציאל יוצא דופן, ואתה תרוויח בעיר הזו".
בדברים שנשא שלום שטרית, הבעלים ומנכ"ל קבוצת 'שתית' שבונה את הפרויקט, הוא ברך את האורחים החשובים וסיפר כי בניית מלון 'קדם' בטירת כרמל הוא חלום ישן שהתגשם בעבורו. שטרית אמר: "מלון "קדם" בא לתת מענה של חוויה אחרת מלון עם תוכן ייחודי, מלון בריאות לאנשים בריאים. המלון מעבר להיותו במורדות יערות הכרמל ויבנה כמלון נופש לכל דבר עם כל האופציות הנדרשות יהווה גם כמלון המציע לפרטיים וקבוצות העצמה אישית וחיזוק הגוף והנפש. המטרה שכל אדם יקדיש שבוע להעצמה אישית ממש כמו טיפול תקופתי, אנחנו מכוונים לייצר חוויה מלונאית אחרת", הוסיף שטרית.
המלון החדש בטירת כרמל, ישתרע על שטח של כ-6000 מטר מרובע שיבנו בשני שלבים ובסיומם יהיו בו 84 חדרי אירוח בשלושה גדלים וברמות שונות. מלון 'קדם' ישווק כמלון נופש בריאותי וחווייתי שישלב את המראה הירוק שמקיף אותו כחלק מחוויית הנופש. מבנהו הייחודי והשירותים המוצעים בו, יהוו אבן שואבת לתיירי בריאות, רוגע ופעילויות ספורט שיכללו טיולי אופניים וטיולים מודרכים להולכי רגל.
מלון 'קדם' בטירת כרמל, יופעל לאחר שתסתיים בנייתו לאורך כל חודשי השנה כאשר בחודשי הקיץ הוא יתפקד כמלון נופש קיצי ובחודשי החורף הוא יתפקד כמלון אינטימי ומפנק עם אווירה רומנטית וציורית.