התייחסות למופעי העצמאות

ראש העיר, אריה טל בהתייחסות ראשונה לביקורת על מופעי העצמאות בטירת כרמל ולאי שביעות רצון של חלק מהתושבים על האומנים שהופיעו על הבמה ◼ טל הבטיח כי במסגרת מופעי קיץ וחגיגות ה-70 למדינה יופיעו בעיר אומנים מובילים במחירים סבירים והוגנים

ראש העיר טירת כרמל, אריה טל הוציא הבוקר (ראשון) תגובה רשמית לציבור בנוגע לדו שיח ולביקורת של חלק מהתושבים על מופעי העצמאות בטירת כרמל.

להלן תגובתו המלאה של ראש העיר, אריה טל:

"תושבי העיר היקרים,  הדיון והטונים שנשמעים כאן בנושא חגיגות העצמאות והאמנים שנבחרו השנה ממש לא צודקים.
ואם כבר שופטים את קברניטי העיר לגבי האמנים שהופיעו אצלנו בעצמאות ובעדלאידע בעשור האחרון אז בואו נעשה זאת בצורה אובייקטיבית כי אין יותר אמת מהאמת, והעובדות ברורות כשמש.
רק בארבע השנים האחרונות הופיעו אצלנו אמנים מהשורה הראשונה וביניהם נמנים: אייל גולן, שלומי שבת, עומר אדם, עדן בן זקן, שרית חדד, ישי לוי, ליאור נרקיס, שירי מימון ושמעון בוסקילה, עמיר בניון, פאר טסי, נועה קירל, יובל המבולבל, ובעדלאידע האחרונה גם סטטיק ובן-אל יחד עם מיקי מלכת הילדים, כך שעל מה יש להתלונן כאן??
תושבים יקרים מיותר לציין שהעיר טירת כרמל מובילה ברווחת התושבים ובכל עצמאות אנו משמשים מוקד עליה לרגל גם לתושבי חיפה וסביבתה שבאים ליהנות מהאמנים המצוינים שמופיעים אצלנו.
השנה לצערנו מחירי האמנים המובילים קפצו משמעותית ועל כן העירייה החליטה שלא להיגרר למחירים מופקעים ולשמור על מסגרת התקציב.
הדבר המתבקש ביותר בשנת בחירות היה שראש העיר יביא אמנים מהשורה הראשונה וישקיע מעל מליון וחצי ש״ח בחגיגות כמו בערים אחרות ויקבל מחיאות כפיים על חשבון כספי הארנונה של כולנו. לכן, דווקא כאן המקום לשבח את ראש העיר שגילה אחריות וראה את טובת העיר לפני הכל.
תושבים יקרים, כל ההתנהלות וסדרי העדיפויות בעיר והתעדופים הם אך ורק בשבילכם ולמענכם, ואנו בעיריית טירת כרמל שמחים לבשר לכם שבמסגרת חגיגות הקיץ ושנת ה-70 למדינה יופיעו על בימת העיר מיטב האמנים במחירים סבירים והוגנים יותר ומבלי להוציא מאות אלפי שקלים שהיו יורדים לטמיון בעקבות המחירים המוגזמים שנדרשו השנה בעצמאות. אנו בעיריית טירת כרמל תמיד בשבילכם ולמענכם".