כריתת עצים המהווים מטרד

עצים שהפכו למטרד ומהווים סכנה בטיחותית לציבור המשתמשים בדרכים הציבוריות בטירת כרמל ייכרתו בהנחיית ראש העיר אריה טל

בעקבות תלונות רבות מצד תושבי העיר על חוסר נגישות של הדרכים הציבוריות במספר רחובות בעיר לאנשים מוגבלים ובכלל בשל צמיחת יתר של עצים, הורה ראש העיר אריה טל על מבצע כריתה של העצים שמהווים מטרד ומסכנים את בטיחות הציבור ותיקון כל הדרכים הציבוריות שנפגעו מצמיחת השורשים של אותם עצים.

מבצע לכריתת עצים המהווים מטרד לציבור, צילום: דוברות עיריית טירת כרמל

בעקבות הוראתו של ראש העיר אריה טל, החלו עובדי מחלקת חזות העיר בעיריית טירת כרמל בימים אלה במבצע כריתה של עצים שגדלו וצמחו הרבה מעבר למקובל ומהווים סכנה בטיחותית למשתמשי הדרך. במקביל לכריתת העצים, עובדי מחלקה חזות העיר יבצעו על פי הוראתו של ראש העיר גם עבודות שיקום בדרכים הציבוריות שנפגעו משורשי העצים שטיפסו מעלה.
מבצע הכריתה של העצים שעליו הורה ראש העיר אריה טל, החל רק לאחר שנעשה תיאום עם קרן קיימת לישראל ולאחר שנציג בכיר מטעמה שביקר בטירת כרמל, נתן את אישורו לכריתת העצים. עלות הפרויקט מוערכת בכ-220.000 ש"ח והוא צפוי להמשך כשלושה חודשים.
לפני תחילת מבצע כריתת העצים שעלותו מוערכת בסכום שלך למעלה מ-200,000 שקלים, הוצבו שלטים גדולים ברחובות שבהם תתבצע כריתת העצים ובתוכם רחוב האלון, הברוש, הפלמ"ח ורחוב זרביב ובמקביל חולקו פליירים בבתי התושבים שהודיעו להם על המבצע.