מאות נרתמו למען הראל

מאות השתתפו באירוע ההתרמה למען הילד הראל קוסמינסקי

כ-600 מתושבי טירת כרמל השתתפו בערב ההתרמה המרגש למען הילד הראל קוסמינסקי, שנערך השבוע במרכז הפיס של טירת כרמל. ראש העיר, אריה טל וממלא מקומו מוריס אסייג, נרתמו למשימה החשובה והגיעו לאירוע ביחד עם הצוותים הבכירים שלהם כדי לכבד ולהשתתף במשימה הערכית.

 ערב ההתרמה למען הראל קוסמינסקי, צילום: דוברות עיריית טירת כרמל

במהלך האירוע, שהמארגנים שלו העניקו לו את השם המחייב "מצילים את הראל", התקיים מרתון סטנד אפ של אמנים אורחים רבים ובהם בני משפחת אסייג המוכשרים שלום, דניאל ומני, יוסי ווידר, רונן גרמה, צחי חזן ורוני שושן שתרמו את הופעתם בערב למען הצלתו של הראל היקר.
הראל קוסמינסקי בן ה-6 שנולד בטירת כרמל, אובחן במחלה הקשה כאשר היא הייתה בשלב מתקדם ובשל כך הוא נאלץ לעבור ניתוח חירום להצלת חייו. אחרי הניתוח, הראל הוטס עם משפחתו לטיפול ייחודי בארה"ב שהיה כרוך בעלויות גבוהות במיוחד. עם חזרתו לישראל, הראל אושפז לטיפולים אינטנסיביים בבית החולים שם הוא נאבק על חייו.

ערב ההתרמה למען הראל קוסמינסקי, צילום: דוברות עיריית טירת כרמל

סיון קוסמינסקי, אמו של הראל ביקשה במהלך ערב ההתרמה להודות לכל מי שתרם למען הצלחת ערב ההתרמה ובתוך כך למאות תושבי טירת כרמל שנרתמו למשימה החשובה וקנו כרטיסים למופע וגם תרמו ישירות לחשבון הבנק, לאומנים המוכשרים, לשרותי ההגבה, לספקים השונים ולבעלי עסקים, למני אסייג ולמתנ"ס טירת כרמל שבזכותם הראל קיבל רוח גבית מלאה באהבה ונתינה לעבר הניצחון על המחלה. דבריה של האם ריגשו את הקהל הרב שהוכיח כי טירת כרמל מחויבת בערבות הדדית כקהילה חמה ומשפחתית.

פרסום: