מבצע הילד של כולנו

תושבי טירת כרמל נרתמו למען ילד בן 7, תושב העיר, הסובל משיתוק מוחין ותרמו עבורו סכום עצום של 34,000 ש"ח למען רכישת מכשיר חשמלי שיסייע לו ללכת

תושבי טירת כרמל התגייסו השבוע למען ילד בן 7, תושב העיר, הסובל משיתוק מוחין וזקוק למכשיר חשמלי- מחשב, המתחבר לרגל ועוזר לו על ידי פעולה במוח להזיז אותה. עלותו של המכשיר היא 34,000 ש"ח וסכום זה גויס במלואו על ידי תושבים טובים מטירת כרמל והסביבה שפתחו את כיסם למען מטרה חשובה זו.

המבצע נוהל במשך 5 ימים על ידי תושב העיר, עידן מעטו שברשותו עסק סנדוויץ בעיר. מעטו באמצעות שידורים חיים בפייסבוק הצליח להגיע לליבם של מאות תושבים אדיבים וגייס כספי תרומות.

 

עידן מעטו שניהל את מבצע "הילד של כולנו", צילום: טל מעטו

 

רגע לפני כניסת השבת, עידן מעטו הכריז לציבור כי היעד הושג. "בשעה טובה אני יכול לומר עשינו זאת בפחות מ- 5 ימים, ברצוני להודות לכל מאות התושבים שנרתמו לעשות מצווה גדולה עבור ילד בן 7. כשהתחלתי את המסע הזה לפני חמישה ימים בחיים לא ציפתי שזה יהיה כל כך מהר, אבל בעזרת הלב הרחב של התושבים הבנתי שזה קטן עלינו התרגשתי מכל שניה ורגע להיות שותף במצווה הזאת ואתם אחים יקרים יש לכם את כל הזכות בעולם, הכל בזכותכם תודה. שנדע לעזור ולהיעזר אחד בשני רק לדברים טובים אמן".

 

פרסומות: