פרג'ון יתמודד בבחירות

בלעדי לעיתון קול החוף: אריה פרג'ון יתמודד על ראשות העיר טירת כרמל

אריה פרג'ון, לשעבר ראש העיר טירת כרמל הודיע הבוקר באופן רשמי לעיתון קול החוף על ריצתו בבחירות המקומיות הקרובות שייערכו ב- 30/10/2018.

פרג'ון יתמודד על ראשות העיר טירת כרמל מטעם מפלגת 'הבית היהודי' וכן יציג רשימה שתמודד למועצת העיר. פרג'ון מגבש בימים אלה מטה בחירות חדש כאשר המטרה היא לחזור לראשות העיר ולהגדיל את מספר חברי הסיעה בעירייה.

"לאחר התלבטות ומתוך דאגה לתושבי העיר, החלטתי לרוץ בבחירות הקרובות לראשות העיר טירת כרמל", הודיע אריה פרג'ון לעיתון קול החוף.

פרג'ון הוסיף: "בעקבות פניות רבות של תושבי העיר, החלטתי כי למען טובת טירת כרמל, שאני חי בה מאז ילדותי, אני מציג את מועמדותי לראשות העיר, כדי לתת לכולם תקווה לעתיד טוב יותר בכל תחומי החיים".

פרג'ון קיים השבוע פגישה עם ראשי מטה הבחירות שלו המתגבש בימים אלה וכולל מלבד אנשי מפלגת "הבית היהודי" גם קבוצות של תומכים מכל קצוות הקשת הפוליטית בעיר. במטה הבחירות החדש שלו יפעלו חברים ותיקים , בצד פעילים צעירים תושבי טירת כרמל, שכבר הביעו את רצונם לפעול ולסייע לאריה פרג'ון ולבית היהודי.

ממטה הבחירות של אריה פרג'ון נמסר: "אריה פרג'ון  שבחמש השנים האחרונות, מכהן כיו"ר מועצת תל רגב זכה להצלחה גדולה במימוש תוכניות פיתוח במאות מיליוני שקלים, ולהערכה רבה מצד נציגי משרד האוצר ומשרדי ממשלה נוספים על תפקודו. פרג'ון סבור כי ביכולתו לחזור לכיסא ראש העיר טירת כרמל, תפקיד שמילא בהצלחה בעבר, כשבתקופתו טירת כרמל היתה במקום הראשון בארץ בחינוך בהשקעה לתלמיד והתפתחה במגוון רחב של תחומים".

לאריה פרג'ון, סא"ל (מיל.) ניסיון עשיר של עשייה בתחומי חינוך וערכים, מינהל ציבורי ובנייה. הוא בוגר אוניברסיטת חיפה , קורסי ניהול לבכירים. שימש במהלך הקריירה הציבורית שלו, בשורה של תפקידי ניהול ויעוץ במשרד הפנים, יו"ר הוועדה מטעם שר הפנים לאיחוד הערים רמלה ולוד , חבר בדירקטוריונים כלכליים וחברות בנייה, חבר הנהלה בחברת הבנייה "משהב" ועוד.