דרישה לכניסה נוספת לטירת כרמל

חבר מועצת העיר, דוד שחר: אין ספק שכניסה נוספת לעיר תקל רבות על העומסים והפקקים ברחוב הראשי

חבר מועצת העיר טירת כרמל, דוד שחר מטעם סיעת 'חי' אומר כי יש לפעול להקמת כניסה נוספת לעיר טירת כרמל ובכך להקל על עומסי התנועה בעיר. לדבריו: "אין ספק שכניסה נוספת לעיר טירת כרמל תקל רבות על העומסים והפקקים ברחוב הראשי- הרצל, העמוס בשעות הבוקר ובשעות אחר הצהריים. מחשבה והשקעה בפתרונות כוללים של כלל מערך התחבורה בעיר חייבים לבוא מהרשות שלנו ולא להמתין להנחתות של העיר השכנה הגדולה-חיפה".



עוד הוסיף שחר: "למותר לציין שכבר עתה אנו סובלים באופן קשה ביותר עקב משחקי הכדורגל המתקיימים באצטדיון סמי עופר וגורמים לעיתים לפקקי תנועה קשים ביותר באזור, לעיכוב התנועה ואף לעיתים לחסימת כביש הכניסה לעיר. גם כאן יש לפעול בשיתוף פעולה עם עיריית חיפה ולדרוש את הקדמת סלילת כביש 10 ו-11 שמיועד לשכונות החדשות ואמור להתחבר לאזור התעשייה של העיר טירת כרמל במעלה הרחובות קרן היסוד והרדוף. אין לי ספק שהקדמת הסלילה של כביש זה ופתיחת כניסה נוספת לעיר תביא להקלה משמעותית ותתרום רבות לפיתוח העיר ובמיוחד לאזור התעשייה של טירת כרמל".



לגבי פרויקט הקמת המטרונית בטירת כרמל אומר שחר: "לעניות דעתי, יש לפעול במשותף ולהקים צוות מומחים על מנת לבדוק את המסלול הכדאי והטוב ביותר עבור תושבי העיר. ככל אני מציע להקים צוות תחבורה משותף שיכלול את עיריית טירת כרמל, עיריית חיפה, מועצה אזורית חוף הכרמל ומשרד התחבורה על מנת להכין תוכנית אב לתחבורה לכל המטרופולין באזור".
שחר סיכם: "יש לפעול לתכנון מערך תחבורה שייתן מענה הולם וראוי. להתפתחות העיר".