23/06/2026 20:19

אושרה הקמת רשויות התחבורה המטרופוליניות: חיפה, טירת כרמל והקריות במרכז המהפכה התחבורתית

ועדת הכלכלה של הכנסת אישרה היום (שלישי) את הצעת החוק להקמת רשויות תחבורה מטרופוליניות בישראל, במהלך שמוגדר כאחת הרפורמות המבניות המשמעותיות ביותר בתחום התחבורה הציבורית בעשורים האחרונים. המהלך, שמקודם על ידי שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, מירי רגב ושר האוצר בצלאל סמוטריץ', ובשיתוף עם יו"ר ועדת הכלכלה דוד ביטן, נועד להקים לראשונה בישראל גופי ניהול תחבורתיים אזוריים בחיפה, טירת כרמל, ירושלים ובגוש דן. המודל החדש צפוי לאפשר חיבור טוב יותר בין אמצעי התחבורה השונים, שיפור השירות לנוסעים, קידום פרויקטים תחבורתיים והפחתת עומסי התנועה במרכזי הערים הגדולות.
כללית
אקדמית גורדון לחינוך חיפה
אקדמית גורדון לחינוך חיפה
אפקטיב תקשורת
כללית
כללית

תפריט נגישות